اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۶۹

دیدار رئیس اتحادیه با رئیس پلیس اماکن تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ , بازدید: ۸۲۷
در یک دیدار صمیمانه حسن فهمیده وسرهنگ رفیعی رئیس پلیس اماکن به گفتگو و تبادل نظر پرداختند

.در این دیدار حسن فهمیده با سرهنگ رفیعی رئیس پلیس اماکن دقایقی کوتاه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند

سرهنگ رفیعی ضمن تبریک به اعضای اتحادیه جهت انتخاب هیئت مدیره ای توانمند، رفع چالش ها و مشکلات اعضا را از وظایف مهم هیئت مدیره جدید برشمرد. حسن فهمیده  رئیس اتحادیه رستوران وچلوکباب شهر تهران  در این دیدار اعلام کرد از زمان شروع فعالیت با همراهی و همکاری هیئت مدیره در تلاش هستند با برگزاری جلسات منظم و مداوم با سازمان های مرتبط جهت رفع موانع فعالیت اعضای صنف اقدامات لازم را اعمال نمایند.

فهمیده افزود: اتحادیه رستوران و اتحادیه  چلوکباب هر کدام با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت خوراک شهر تهران فعال و پویا بوده اند و حال با ادغام این 2 اتحادیه ، با همراهی هیئت مدیره منتخب در تلاش هستیم ضمن فراهم ساختن شرایط پایداری برندها در این صنعت با کمک پیشکسوتان و متخصصان در رفع موانع کاری و رفع چالش ها انجام وظیفه نماییم.

رئیس اتحادیه رستوران تقارن ماه مبارک رمضان با ایام سال نوروز را اتفاق مبارکی دانست و از اعلام آمادگی اعضای این صنف جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی خبر داد و ابراز کرد در صورت موافقت جهت صدور مجوز فعالیت در ماه مبارک به واحد های دارای ضوابط خاص بارعایت کامل شئون ماه مبارک رمضان جهت ارائه خدمات به مسافرین نوروزی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران آمادگی خود را اعلام می نماید .

در ادامه موضوعاتی نظیر اخطارهای ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی، افزایش تعامل های دوسویه در حوزه های مرتبط و ارتقا سطح همکاری های پیشگیرانه در موضوعات 2 جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مقرر گردید اتحادیه رستوران و چلوکباب در فرصتی مناسب میزبان رئیس پلیس اماکن تهران باشد تا ضمن آشنایی با روند کاری دراتحادیه جدید، تعامل و همکاری ها بیشترنیز صورت پذیرد .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016